Sunday, May 11, 2014

KAHVALTI MASASI-38



kahvalti masasi 38 1
Denizde kum bende kahvaltı masası : )

Daha önce bahsetmiştim, sömestr tatili süresince kahvaltı ve çay için ayrı ayrı misafirlerim oldu.

Bu masayı da kahvaltı için ağırladığım misafirime hazırladım.

Bu masayı yayınlayınca bitti mi zannediyorsuz, yok hayır henüz bitmedi.

Geçtiğimiz Pazar günü hazırladığım kalabalık bir kahvaltı masası resimleri yayınlanmayı bekliyor : )


kahvalti masasi 38 2
Masaların resmini çektiğim zaman blogda resimleri hemen yayınlamam mümkün olmuyor ama masalarımın resmini hazırlandığı anda instagram adresimde yayınlıyorum.

Mesela geçen hafta Pazar kahvaltısında hazırladığım misafir masamın resmini yine ilk önce Instagram'dan yayınladım, o masanın resimlerini ve ayrıntılarını daha sonra buradan yayınlayacağım.

Beni Instagram'da BU adresten takip edebilirsiniz.


kahvalti masasi 38 3
KAHVALTI MASASI MENÜSÜ;

Tarifin ismine tıklayarak, tariflere ulaşabilirsiniz.


kahvalti masasi 38 4


Kıymalı Börek



kahvalti masasi 38 5


Karışık Kızartma
Son dönemde kahvaltı için bu şekilde kızartma hazırlıyorum.

Patates, kırmızı ve yeşil biberi, mantarı küp küp doğrayıp, kızartıyorum.

Rengarenk bir görüntü ortaya çıkıyor.

Geçen hafta ki kahvaltı misafirlerime de kızartmayı aynı şekilde hazırladım.


kahvalti masasi 38 6


Peynirli Roka Salatası 



kahvalti masasi 38 7


Kakaolu Paşa Sarması



kahvalti masasi 38 8


Reçellerim;


1-Kivi Reçeli


2-Gül Reçeli


"Afiyetle Kalın"



No comments:

Post a Comment